تک پسر

لطفا لبخند بزنید ...

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

گروه سرگرمی ROZANEH


از فرهنگستان ادب فارسی درخواست داریم
"حریم خصوصی" رو به "طویله" تغییر نام بده
چون هر گاوی میخواد توش سرک بکشه !!



دختر همسایمون بس که از خونه بیرون نیومده روابط عمومیش ضعیفه!
یه بار آش نذری پخش میکردن اومد آیفونمونو زد گفتم کیه؟ گفت آشه!
بیچاره آیفون خونمون از شدت خنده اتصال کرد !!



میگن زیبا رویان بی وفایند !
خدایی شما این شایعات رو راجب من باور میکنین ؟؟؟




قدیما دخترا تو عکساشون میگفتن سیییییب

الان هرچی دقت میکنم انگار میگن گووووززز
والااااا
نمیدونم مال پروتز زیاده؟؟؟؟؟
نمیدونم ژستشون جدیده؟؟؟؟؟
نمیدونم واقعا گیج شدم!!



انقد تو این خیابونا دست انداز و سرعت گیر هست
که ادم جرعت نمی کنه دست بکنه تو دماغش !



دختر همسایمون بس که از خونه بیرون نیومده روابط عمومیش ضعیفه!
یه بار آش نذری پخش میکردن اومد آیفونمونو زد گفتم کیه؟ گفت آشه!
بیچاره آیفون خونمون از شدت خنده اتصال کرد !!



در سال اول ازدواج به قدری همسرم را دوست داشتم
که وقتی نگاهش میکردم دلم میخواست بخورمش
یه پنج سالی که گذشت دائم به خودم میگفتم کاش همون سال اول خورده بودمش!!



مرد: این لباسا چیه دوباره رفتی خریدی؟!
زن: آخ باز شیطون گولم زد گفت بهم میاد
مرد: مگه نگفتم هروقت شیطون داشت گولت میزد بگو دور شو، دور شو
زن: گفتم، ولی میگفت از دور خیلی بیشتر بهت میاد ! :|



رابطه انسان با مگس
طبق گفته دانشمندان دو نوع بیشتر نمیباشد:
رابطه اول مگس روی شما مینشیند:
در این رابطه معلوم میشه که شما چه انسان گوهی هستی!
رابطه دوم مگس روی شما نمیشیند: در این رابطه نیز معلوم میشود که شما هیچ گوهی نیستی
من برم دنبال اکتشافات بعدیم !!



دوستم را بعد از چند سال دیدم
از زندگیش پرسیدم و اینکه ازدواج کرده یا نه؛ گفت آره؛
پرسیدم با کی؟!
گفت ویشکا آسایش رو می شناسی؟
ذوق زده گفتم آره؛
گفت من با خواهرش ازدواج کردم؛
اسمش هست
"هیچگاه آسایش" !!!



ﯾﻪ ﺷﺍﺭﮊ 5ﺗﻮﻣﻨﯽ ﺑﺨﺮﯾﺪ
ﺑﻌﺪ ﺭﻣﺰﺷﻮ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ
ﺍﻣﺸﺐ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯿﺸﻨﻮﯼ |:
ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﻧﺸﺪ .. ﺧﯿﻠﯽ ﻋﺠﯿﺒﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯿﺪ


شوهر : دوستت دارم
زن : منم دوستت دارم
مرد : ثابتش کن . داد بزن تا همه دنیا بفهمن
زن کنار گوشش زمزمه میکند , دوستت دارم
مرد : چرا آروم برام زمزمه میکنی ؟
زن : چون تو همه دنیای منی
و اینگونه بود که مرد بیچاره گول خورد و یه سرویس طلا رفت تو پاچش


میگن زیبا رویان بی وفایند !
خدایی شما این شایعات رو راجب من باور میکنین ؟؟؟


محبت را از ابشار بیاموز که سقوط کرد اما
حالا اما شو نمیدونم! ولی تو بیاموز کاریت نباشه


سوار تاکسی شده بودم یهو دیدم رو داشبوردش نوشته "به یاد مریم"
به راننده گفتم داداش قضیه این مریم چیه ؟؟؟
گفت دوس دخترم بود ولم کرد
من فک کردم اگه ماشین خریدم باید رو داشبورد ماشینم
یه دفتر صد برگ بزنم آمار شکست عشقی هایی که خوردمُ بنویسم!


مورد داشتیم دختره از پایین به زرافهه نگاه میکرده
بعد زرافه از پایین ب کلیپس دختره نگاه میکرده!


یه سریام هستن وقتی میخندن میرن رو سایلنت
دهنشون قد دهن تمساح باز میشه و فقط ازش هوا میاد بیرون
آدم یاد سشوار بی صدا میافته


قدیما دخترا تو عکساشون میگفتن سیییییب
الان هرچی دقت میکنم انگار میگن گووووززز
والااااا
نمیدونم مال پروتز زیاده؟؟؟؟؟
نمیدونم ژستشون جدیده؟؟؟؟؟
نمیدونم واقعا گیج شدم!!


یک سئوالی داشتم
مامان شما هم از قسمت فر اجاق گاز به جای انباری استفاده می کنه؟


فامیل دور:
من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا می کنی!
وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا می کنی!
وقتی کسلی میری در یخچالو وا می کنی!
داری با تلفن حرف می زنی میری در یخچالو وا می کنی!
وقتی نمیدونی چته میری در یخچالو وا می کنی!
آخه موجودم انقد سنگ صبور!!؟!!!انقد محترم؟انقد با حوصله؟انقد با شخصیت؟!


فانتزیهای ذهن من:
موهاتو بزنی قهرکنه درنیاد
از خودت فرارکنی گم شی
برق بره با بزرگترش بیاد
اشتهات کور بشه ببریش مدرسه نابینایان
روزا که پشه ها می خوابن بری بالا سرشون ویز ویز کنی


سلامتی اون پسری که شب عروسی عشقش قاطی کرد رفت دم تالار عروسی
ولی نرفت تو که عروسیو بهم بزنه صبر کرد وختی عروس اومد بیرون با خشم رفت جلو
تور صورت عروس رو برداشت
دید اصن اون نیست
اسکل تالارو اشتباه اومده بود
فامیلای دامادم گرفتن مثه سگ زدنش



پیاده شدن از مترو تو ایران مث شنای قورباغه میمونه
باید جمعیت جلوی در مترو رو بشکافی تا بتونی پیاده بشی !



دقت کردین تو فوتبالیستها وقتی سوباسا یا کاکرو شوت میزدن
دروازه بان از کنار تیرک مخالف شیرجه میزدن
ولی وقتی یه بازیکن بیخودی شوت میزد دروازه بان دقیقا همون جا وایساده بود
مگه دروازه بانا نباید وسط دروازه وایسن!؟



معمولا ۹۹٫۹7% دخترا وقتی میرن یه جا سعی نمی کنن در محل لذت ببرن
بلکه سعی می کنن عکس و فیلم بگیرن و بعدها ببینن و حسرت بخورن !



پدﺭﯼ ﺩﺭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻋﻤﺮ ﭘﺴﺮﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺗﻨﻬﺎ ﻳﮏ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﯿﺎﻭﺭﯾﺪ . . .
ﺁﻳﺎ ﻳﮏ ﺩﺳﺖ ﺻﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ؟؟
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺑﺸﮑﻦ ﺯﺩﻧﺪ . . .
ﭘﺪﺭ ﺿﺎﻳﻊ ﺷﺪ ﻭ ﻣُﺮﺩ !!!



دیشب هندونه خوردم ، پوستش و گذاشتم دم در،شهرداری ببره
طرف زنگ آیفون و زده ،میگه:
با ژیلت تمیزش کردی ؟؟



تو ﭘﺎﺭﮎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ

ﯾﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﻡ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺑﻮﺩ

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺳﺮ ﺻﺤﺒﺖ ﺭﻭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﮔﻔﺘﻢ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ؟؟؟؟؟؟؟

ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺧﺸﺘﻢ

ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ!!!


بهشت جاییست که در آن پلیس هایش بریتانیایی باشند، آشپزهایش ایرانی، صنعت کارهایش آلمانی وکارگرانش چینی عاشقانش فرانسوی، حوریهایش مانکنهای ایتالیایی در حالی که همۀ اینها توسط سوئیس اداره می شود.

.

.

.

جهنم جاییست که پلیس هایش آلمانی باشند، آشپزهایش تایلندی، صنعت کارانش چینی و کارگرانش افغانی عاشقانش سوئیسی،حوریهایش آفریقایی در حالی که همۀ اینها توسط ایرانی ها اداره می شود!



بازرس آموزش وپروش اواسط سال میره سر کلاس.بعد از معرفی خودش میخواد ببینه شاگردا چقدر اطلاعات دارن.ازیکیشون میپرسه: میدونی درب خیبر رو چه کسی کنده؟ بچه میزنه زیرگریه و میگه: اقا بخدا ما نکندیم.به معلمش میگه:این محصلت داره چی میگه؟؟؟معلم میگه:راست میگه,من میشناسمش,بچه ی خوبیه,ازاین کارهانمیکنه,بازرسه عصبانی میره پیش معاون وجریان رومیگه,اونم میگه:شمااصلاخودتوناراحت نکن,چقدرخسارتشه تاخودم تقدیم کنم,بازرس دیگه جوش میاره ومیره پیش مدیرو کل ماجرا روتعریف میکنه,مدیر میگه: اقا ما شیفت بعد از ظهرم داریم ،حالااز اونما بپرس شاید اونا کنده باشن



ﺩﻳﺸﺐ ﻳﻪ ﭘﺸﻪ ﻣﻨﻮﮔﺰﻳﺪ . ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺗﺎﻕ ﺧﻔﺘﺶ ﮐﺮﺩﻡ . ﺗﺎ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﮑﺸﻤﺶ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎﺑﺎ !!!

ﺩﻳﺪﻡ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻴﮕﻪ؛ﺧﻮﻥ ﻣﻦ ﺗﻮﺭﮔﻬﺎﺵ ﺑﻮﺩ . ﺑﻐﻠﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﺎﺻﺒﺢ ﺩﻭﻧﻔﺮﻱ ﮔﺮﻳﻪ ﮐﺮﺩﻳﻢ


شاسکولی پاش لنگ بوده باکشتی میره مسافرت,

وقتی برمیگرده دوستش میگه: چه خبر؟سفر خوش گذشت؟

.

.

.

میگه:نه بابا همش استرس داشتم هی میگفتن لنگرو بندازین تو آب!



هر بار دندونم درد میگیره

.

.

.

.

.

.

زنگ میزنم چهارتا کلینیک قیمتا رو میپرسم

خودش دردش خوب میشه!



ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﻦ ﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻨﺪ ﭘﺪﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ . ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﭘﺪﺭ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻩ،ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻪ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟّﻪِ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﯽ ﺷﻪ ﺑﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝِ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﭼﺎﻟﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻪ ﻭ ﺗﻤﻮﻡ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﺵ ﮔﻠﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻭ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻟﮑّﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ ﺷﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺎﺩﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺍﻭﻥ ﻟﮑّﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑﮐﻨﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻭ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ !

ﺷﺐ ﺑﻌﺪ ﻫﻤﺎﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏِ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ . ﻣﺎﺩﺭِ دﺧﺘﺮ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻟﮑﻪ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ . ﻓﺮﺩﺍ ﺷﺐ ﺯﻧﮓِ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺻﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﺘﻮﺟّﻪ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﺱ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮ ﻭ ﯾﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺪﻩ . ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﭘﻮﺩﺭ ﺷﺴﺘﺸﻮﯼ پرسیل ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﻨﺪﮔﯽ ﻓراوان لکه هارو از بین میبره و هیچ ردی از لکه ها باقی نمیمونه "

شستشو یعنی پرسیل

ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﮔﻪ فحش بدیا



...به حمدوقوه الهی آمریکا نتوانست حتی یک مدال هم در بازیهای آسیایی اینچئون بگیرد



زندگی خانمها سه مرحله دارد!

.

.

.

.

.

۱-کودکی

۲-جوانی

۳-چقدر خوب موندی


یه چیزجالب!!!!!

در دوران هخامنشیان سال کبیسه وجود نداشت همیشه اسفند ماه ۲۹ روز بوده،در تقویم آن زمان هر چهار سال یک روز ذخیره میشد و طی ۱۲۰سال یک ماه ذخیره داشتند که آن سال را بجای ۱۲ماه،۱۳ ماه اعلام میکردند،در ماه سیزدهم هیچکس کار نمیکرد همه با خرج حکومت جشن میگرفتند بنابراین مردم در حق هم دعا میکردند که ۱۲۰سال عمر کنند تا حداقل یک جشن یک ماهه را ببینند.!!!

(فلسفه ى ایشالله ۱۲۰ ساله شى)



چی به تو میرسه؟!

حال بهم زن ترین جمله حین دیدن فوتبال!



بابام کتابی اس میده:

سلام،آیا می‌توانی نان بخری؟

منم نوشتم:آری پدر اکنون خود را بی‌درنگ به شاطر خواهم رساند و از او طلب نان می‌کنم،پدر چند قرص نان از شاطر بستانم؟

بعد بابام زنگ زد میگه:

کره خر پدرسگ توله سگ منو مسخره می‌کنی،جرأت داری بیا خونه خودتو لاینتو فرنداتو جد و آبادتو تیکه تیکه میکنم

الان ۲ روزه توی پارک میخوابم

خونه خوبه خونه بوی مامانمو میده



یارو یه پنگوئن پیدا میکنه ، به رفیقش زنگ میزنه میگه چیکار کنم ؟ رفیقش میگه ببرش باغ وحش. فرداش رفیقش زنگ میزنه میگه بردیش باغ وحش ، یارو میگه آره ، امروزم داریم میریم سینما !!!!


دختر: من حسودیم میشه وقتی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر: حسودی نکن عزیزم

دختر: چرا؟

پسر: چون تو چیزی داری که اونا ندارن

دختر: چی؟؟؟؟

پسر: قلبم رو . . .

(برگرفته از کتاب تخیلی گاوها پروازمیکنند ، خرها باور میکنند)


عــشق یــعنی

.

.

.

.

عکـس کارت مــلی دوست دخترتو ببینی و بازم بخوایش...


رفتم کاغذ دیواری بخرم متری ۹۰ تا ۴۵۰ هزار تومن!!

حساب کردم بخوام اسکناس ۱۰۰۰ تومانی جاش بچسبونم،متری ۸۲ هزارتومن درمیاد!!


یادش بخیر قبلنا جنسیت جوونها دو دسته بود:

۱-دختر خانوما، ۲-آقا پسرا

الان باید یک دسته دیگه هم اضافه کنیم:

۳-پسر خانوما.

این دسته سوم جدیدا خیلی بیشتر از اون دو دسته قبل شدن



ﺑﭽﻪ ﺑﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻌﻠﻢ، ﻣﻦ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ،

.

.

.

ﻣﻌﻠﻢ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺑﭽﻪ ﻣﭽﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ،

ﺑﭽﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﻮﺏ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ


ﻧﺰﺩﯾﻚ ﺍﺫﺍﻥ ﺻﺒﺢ

ﺯﻥ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ، ﺳﺤﺮﻩ . |:

ﻣﺮﺩ ‏( ﺧﻮﺍﺏ ﺁﻟﻮﺩ ‏) : ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ..!

ﻭ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻓﺖ

ﺭﺣﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﻣﻦ ﯾﻘﺮﺍ ﻓﺎﺗﺤﻪ ﻣﻊ ﺍﻟﺼﻠﻮﺍﺕ


ﺁﻫﻨﮓ ﮔﻠﭙﺮﯼ ﺟﻮﻥ ﺁﺭﻣﯿﻦ ﻧﺼﺮﺗﯽ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯼ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩم ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺷﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻌﻨﯿﺶ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﻔﺮﺳﺖ . ﮐﺴﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﺜﻨﻮﯼ ﺩﺍﺭﻩ ﻗﺮﺽ ﺑﺪﻩ؟ ﻭﺟﻬﻪﯼ ﮐﺸﻮﺭﻣﻮﻥ ﺩﺭ ﺧﻄﺮﻩ!!

ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻣﻠﯿﻪ : |


بیایید در فصل جدید کارهای زشت گذشته رو فراموش کنیم و ..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کارهای زشت جدید یاد بگیریم !


از بچه ی ۶ ﺳﺎﻟه ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺭﻓﺘﯽ ﯾﺎ ﺑﻪ

ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ..؟

ﻣﯿﮕﻪ :ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ!

هیچی دیگه حرفی واسم نموند !

در جوابش گفتم دیگه چه خبر ؟؟؟؟


آورده اند روزی شیخ ومریدان در کوهستان سفر می کردندی و به ریل قطاری رسیدندی که ریزش کوه آن را بند آورده بودی. و ناگهان صدای قطاری از دور شنیده شد. شیخ فریاد برآورد که جامه ها بدرید و آتش بزنید که این داستان را قبلن بدجوری شنیده ام. و مریدان و شیخ در حالی که جامه ها را آتش زده و فریاد می زدند ، به سمت قطار حرکت کردندی. مریدی گفت:" یا شیخ ! نباید انگشت مان را در سوراخی فرو ببریم؟" شیخ گفت:" نه! حیف نان! آن یک ‏داستان دیگر است." راننده ی قطار که از دور گروهی را لخت دید که فریاد می زنند، فکر کرد که به دزدان زمینی سومالی برخورد کرده و تخت گاز داد و قطار به سرعت به کوه خوردی و همه ی سرنشینان جان به جان آفرین مردند. شیخ و مریدان ایستادند و شیخ رو به مریدان گفت:" قاعدتن نباید این طور می شد!" سپس رو به پخمه کردی و گفت:"تو چرا لباست را در نیاوردی و آتش نزدی؟" پخمه گفت:"آخر الان سر ظهر است! گفتم شاید همین طوری هم ما را ببینند و نیازی نباشد و اینگونه بود که در مدیریت شاخه ای به نام مدیریت زمان!!! ایجاد شد


دختره اومد ساندویچی، یارو بش گفته بندری بذارم؟؟؟؟دختره گفته نه محسن یگانه بذار یا علی عبدالمالکیفقط غمگین باشه!!!!

.

.

.

اسید لطفا.


هر وقت رییس فرهنگستان ادب پارسى اسم و فامیلش رو پارسى کرد و گذاشت:نوکرشیرخدا آهنگر دادرس ( غلامعلى حداد عادل )، ما هم به تبلت میگیم ؛رایانک مالشى


فرق قصه گفتن قدیمی ها و جدیدی ها به بچه موقع خواب

الانا : یکی بود یکی نبود یه فرشته مهربون اومد پیش یه بچه کوچولو که نازش کنه بخوابه

اون دوره زمونه قدیما: یکی بید یکی نبید جن از گور دراومد گفت این بچه کدوم پدرسگه که هنی نخوابیده الان میام میخورمش !!!!



آقای دکتر بعد از معاینه بیمار خانوم بهش گفت:

قلب، ریه‌هات،نبض و فشار خونت همه خوبن.

خب حالا بذار یه نیگاه کوچولو به اونی که فتنه به عالم انداخته بندازم.

خانومه شروع کرد لباساشو درآوردن که دکتر گفت: واستا صبر کن لباساتو درنیار، منظورم زبونت بود!


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۱۷
امیر محمد سعیدی

نظرات  (۱)

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۵ گلبرگ دانلود
سلام قالب اختصاصی بیان خودتون رو همین حالا سفارش دهید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی