تک پسر

جوک های جدید و باحال

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

قدیما احتمالا دخترا انقد خوشگل نبودن که مردا کتکشون میزدن!
الان آدم دلش نمیاد که

_____________________________________________________


دخترعموم تا همین چندوقته پیش خودم پیک های نوروزیش روحل میکردم حالافردا عروسیشه
حالامنم با بیست وچندسال سن دارم عموپورنگ میبینم!!!
خداجون نیمه گوربه گورشدم کجاست؟؟؟؟؟

______________________________________________________

طریقه معذرت خواهی دخترا:
ببخشید، ولی‌ تقصیر خودت بود !!

_____________________________________________________________

یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم
و هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه
با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند !
لحظه ی سختی بود تمام باورهام فروریخت

_____________________________________________________________

یه جایی خوندم باید یه سنگ بندازی تو رابطه ت تا ببینی چقد عمیقه. هیچی دیگه منم انداختم
یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطه مون بیشتر بود!

_____________________________________________________________

مورد داشتیم دختره.
اخ شوهر کرد رفت الان دیگه موردی ازش نداریم

قدیما احتمالا دخترا انقد خوشگل نبودن که مردا کتکشون میزدن!
الان آدم دلش نمیاد که


امروز رفتم پارک
۳ نفر والیبال بازی میکردن
دو نفر بدمینتون
دو نفر تخته
یه دویست سیصد نفر هم داشتن زغال میچرخوندن
لامصبا همشون دنبال تفریح سالم هستن :))))


یارو با کامیون اومده تو محوطه بیمارستان بوق میزنه،
حراست با بلندگو داد میزنه آقا اینجا بوق نزن !
یارو دوتا بوق دیگه میزنه یعنی باشه!
بعد نیم ساعت برمیگرده میخواد بره بیرون،
دوتا بوق واسه حراستیه میزنه !!
حراستیه با بلندگو میگه نوکرم


تا حالا چن بار اینجوری شدین ؟
ساعت کوک کردم گذاشتم رو
۶ ولی ۵:۵۹ دقیقه
رفتم واستادم بالا سرش تا اومده زر بزنه خفش کردم کصافطو !
خیلی کینه دارم ازش


یادتونه اون موقه ها که گوشی ها لمسی نبودن
تو کلاس زیر میز بدون نگاه کردن اس می زدیم؟
لامصب تکنولوژی نی که
زحمته
زحمتتتت


مورد داشتیم دختره.
اخ شوهر کرد رفت الان دیگه موردی ازش نداریم


دخترعموم تا همین چندوقته پیش خودم پیک های نوروزیش روحل میکردم حالافردا عروسیشه
حالامنم با بیست وچندسال سن دارم عموپورنگ میبینم!!!
خداجون نیمه گوربه گورشدم کجاست؟؟؟؟؟



سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟
عروس: پـَـ نـَـ پـَـ متهمی !


همیشه دوست داشتم یکى بهم بگه "اما آخه آقاجون !"
منم بگم "اما بى اما ، دیگه م به من نگو آقاجون"
بعدم از کادر برم بیرون که دوربین بره رو صورت اون :)))))


من می رم درس بخونم،
اگه برنگشتم به پدر و مادرم بگید
تا آخرین خونی که تو رگاش بود ادای درس خوندن در می آورد :))))))


امروز ۲ نفر بخاطره من دعواشون شده بود
ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ
ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ
ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ
۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ ﻭﺍسم اصلا مهم نیست!!!!!!!


علت علاقه ی بعضی از دخترا به پائیز
رنگای قشنگ برگ درختا
افتادنشون و زیرپا خش خش صدا کردن
باریدن نم نم و هوای دونفره

نیست ، نه
علتش اینه که میتونن بوت بپوشن
دیدم که میگمااااا  :)))))))))


اینایى که تو مهمونیا دارن کباب باد میزنن
وقتى ازشون تشکر میکنى جوگیر میشن تندتر باد میزنن
بارها امتحان کردم، جواب گرفتم :))


طریقه معذرت خواهی دخترا:
ببخشید، ولی‌ تقصیر خودت بود !!


کدوم گوری هستی چیست ؟
پرسش محبت آمیز پدر و مادر هنگامی که تا دیر وقت بیرون هستی


یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم
و هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه
با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند !
لحظه ی سختی بود تمام باورهام فروریخت


از پدران و مادران عزیز خواهشمندیم به ما نگید تنبل !
ما در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم !


کی حاضره شرط ببنده اینها یک کلمه از شعاری که دستشونه را می فهمن؟!


یه ضرب المثل قدیمی چینی هستکه خیلی قدیمیه
کسی به اون صورت یادش نیست
حتی خود چینی هام فراموشش کردن
چه برسه به من که واستون بگم
اما خیلی اموزنده بوده !


اونقدر که ایران عکاس داره
ژاپن دوربین تولید نکرده.!!!!


ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺖ
ﯾﻪ ﺍﺳﻤﺲ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ
" ﺳﻼﻡﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﺕ ﺍﺯ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻩ ﯾﻪ ﺗﮏ ﺑﺰﻥ ﺷﻤﺎﺭﺕ ﺭﻭ ﺳﯿﻮ ﮐﻨﻢ "
ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻭ ﺑﺮﺍ ﻧﺼﻒ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﯼ
ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺗﻠﻔﻨﻢ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩﻡ
ﺗﺎ ﺍﻻﻥ
۹۷ ﺗﺎ ﻣﯿﺴﮑﺎﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ |-:
ﯾﻨﯽ ﺁﯼ ﮐﯽ ﯾﻮﯼ ﻣﻮﺯ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ


وقتی یکی جمله‌اش رو با "البته حرف شما میتن" شروع می‌کنه
منتظر "اما"ی بعدش باشین که قراره در فاضلابو رو سرتون باز کنه !


آموزش طرف به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر:
خب حواستو جمع کن  آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس
بندازش تو صندوق پست
اوقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده !


ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﯾکی از فرندهای ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾم ﭼﺖ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ!!
ﻭﺳﻄﺶ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯿﻢ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ!!
ﮔﻔﺘﻢ
sag to rohet!!
ﮔﻔﺖ
what؟؟
ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻌﻨﯽ
Love u؟؟
ﮔﻔﺖ
So sag to rohet too؟؟!!
دیگه نتیجه گرفتم که با خارجی بی ادب چَت نکنم!!


من یه بار انگلیسی با یه یارو بحثم شد!
اول بحث حق با من بود خدا شاهده !
ولی بعد از دو دیقه دایره واژگانم تموم شد !!
به ناچار و اجبار مجبور شدم که کلا حق رو بدم به اون !!!


ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻣﺶ ﺑﺎ ﺷﻌﺮ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻏﻤﮕﯿﻦ
"ﺑﺎﺯ ﻣﻨﻮ ﮐﺎﺷﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ/ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ
ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻢ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻣﻦ/ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺭﻓﺘﯽ "
ﺑﻨﺪﺭﯼ ﻣﯽ ﺭﻗﺼﻦ !


مریض بودم مامانم داشت داروهام رو میداد که داداش کوچیکم اومد گفت:
منم از اینا میخوام.
مامانم گفت:
الهی مامان بمیره برات.اینا پی پیه، فقط داداش باید بخوره
بچه هم گفت:اه اه رفت دنباله بازیش.


یه جایی خوندم باید یه سنگ بندازی تو رابطه ت تا ببینی چقد عمیقه. هیچی دیگه منم انداختم
یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطه مون بیشتر بود!



یکی از گجتهای موفق بالشی هست
که بتونه شبها خوابهامون رو ضبط کنه صبح که بیدار میشیم بزنیمش
به تلویزیون خوابا رو فول اچ‌دی ببینیم!


یادش بخیر یه وقت میگفتن سیگار نکشید پسته بخورید
دیگه از این به بعد باید یه پاکت سیگار بذاریم تو جیب‌مون
هر وقت هوس پسته کردیم یه نخ بکشیم !



لذتی که در "کوفت" گفتن مامان هست در "قربونت برم" هیچکس نیست ؟


دقت کردین بعضیا تا باهامون دوست میشن ۱ماه قبلش یه تصادف هولناک داشتن که هم ماشینشون (ترجیحا مدل بالا) و گوشیشون (iphone کمتر راه نداره اصلا) توی اون تصادف نابود شده ؟
الان
۱۱۰۰ دستشونه و باباشون تنبیهشون کرده پیاده روی میکنن ؟


دقت کردین تو فیلم و سریال های ایرانی وقتی دوتا دانشجو میخوان عاشق هم بشن باید پسره اشتباها به کیف دختره بزنه تا همه وسایلش بریزه و تو جمع کردن کمکش کنه و عاشقش بشه ؟



دقت کردین درست وقتی که عجله داری یا هوا سرده ؛ کلیدت تو غیر قابل دسترس ترین سوراخ کیف و جیبت مدفون شده ؟؟؟


دقت کردین ؟
فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم حسابت نمیکنه !


دقت کردین وقتی از یه اتفاقی که قراره رخ بده خیلی خیلی خوشحالین و کلی خیالبافی میکنین ، زمین و آسمون و ماه و خورشید و فلک همه دست به دست هم میدن تا اون اتفاق نیفته ؟


دقت کردین دقیقا همون زمانی که میخوای یواشکی و بی سر صدا راه بری ، تمام استخون های بدنت شروع می کنن به شکستن ؟؟؟ اعم از پا ، گردن ، لگن ، قولنج و البته اگر لق بودن سرامیک و موزاییک های زمین رو در نظر نگیریم


تا حالا دقت کردین ؟؟؟
بعضیا دهنشووون
ADSL
مغزشون
Dial-Up
از اینجور آدما دوری کنید


دقت کردین وقتی داری تخمه میخوری و پیش خودت میگی این مشت آخره اون تخمه خوشمزه ترین تخمه ای که تاحالا توو عمرت خوردی میشه ؟ جوری که مجبور میشی باز بخوری ! این تخمه خیییییلی کصافطه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۸
امیر محمد سعیدی

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۱ علیرضا محمدی عنبران
خوشمان امد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی